2010. december 1., szerda

FAT BUERGERIANUM AT WINTER

5 megjegyzés:

Rab István írta...

Szia Sanyi
Nagyon szép ez a fa.ez méretben mekkora?
Illetve remélem ezek után is számíthatok majd megjegyzéseidre.Alakítási segítségedre.
Üdv István

Tóth-Szabó Balázs írta...

Negatív kritika mehet? Szerintem ennek a Buergerianumnak nagyon szép a törzse, de az ágrendszere még bőven finomításra szorul. Többek között én egy ilyen vastag törzshöz biztos, hogy szélesebb koronát nevelnék. A korona magassága nekem tetszik, de a nagyon keskeny, szopott gombóc. És, ha szélesebb lenne a korona, akkor kaphatna egy szélesebb szögletes, lekerekített sarkú tálat, valami szép világos mázzal. De ettől függetlenül ez egy nagyon jó alapanyag, de bele kell tenni azt a plusz munkát, amitől csettintesz.
Te, hogy látod?
Balázs

Sándor Papp írta...

Sziasztok!
Kritika? Természetesen! Örömmel várom mindenki hozzászólását,ha pozitív,ha negatív! Valóban Balázs még elég nyers darab,még a sebek sem záródtak be teljesen. Egyetértek az ágrendszer felépítésével is. Szerény számításaim szerint még 4-5 év mire igazán szép darab lehet belőle. Viszont a törzs! Amazing!!!

Sándor Papp írta...

Helló István!
A buergerianum magassága kb 50cm. Természetesen ha időm engedi, akkor referálok neked.
Minden jót!

Tirpák Bálint Gábor írta...

Sziasztok!
Nekem picit magasnak tűnik a fa a tálhoz és talán sekély is hozzá.
"Szorítja a cipő."
A fa további alakításával kapcsolatban viszont, egy cseppet sem féltem Sanyit! :)
Bevallom, nekem hirtelen nem tűnt fel amit Balázs írt, erősen rágörcsölt a szemem az impozáns törzsre és annak vonalvezetésére.
Szép fa.